domingo, 7 de noviembre de 2010

INICI DELS TALLERS "DONA´T PERMÍS" AL GENER DE 2011 A BARCELONA, EL MASNOU i ST. HIPÒLIT DE VOLTREGÀ

Per retrobar-te amb la teva essència femenina, per escoltar-te, per cuidar-te, per saber qui ets i que vols.
Dona´t espai per poder revisar les teves creences i fer neteja de les que ja no et són útils.
Dona´t amor i comprensió per acceptar-te millor, sense jutjar-te, miman-te i rient  de les propies misèries i tancant les ferides que necessiten curar.
Dona´t permís” es un taller quincenal per treballar amb nosaltres mateixes, en cercle, com a dones individuals i per compartir experiencies comuns, patrons heredats i reconstruir-nos, reforçar-nos,  per tal de poder mostrar al món la nostra bellesa i sabiduria. De dins cap a fora.
Revisarem i posarem a punt la nostra autoestima, buscarem allò que ens beneficia i ens desfarem d´ aquelles aranyetes que portem al interior teixint teranyines que ja no ens porten enlloc. Intentarem trobar i seguir la nostra passió, vetllar per la nostra salut i reforçar el nostre poder personal… Coneixerem diferents eïnes amb les que treballar per potenciar-nos ( exercicis, meditacions, altres terapies…)
Es un viatge…¿t´hi apuntes?